Tevékenységi kör A "Vision International People Group" Társaság egyike azoknak a nagy cégeknek, amelyek az egészséges termékeket képviselik jelenleg a világpiacon. A Társaság küldetése: "Egészséges üzletet építünk", vagyis megbízható, hosszan tartó, nyereséges, az emberek legfőbb szükségletén - az egészségen - alapuló üzlet építése. A Társaság 1996. július 14-én történt megalapítása óta, megállás nélkül tesz erőfeszítéseket küldetése teljesítése érdekében - az egészség új kultúrájának létrehozásáért, amely a személy és a társadalom abszolút prioritása. E körülmények diktálják, hogy a Társaság milyen alapvető termékcsoportokkal dolgozzon.
A Vision Társaság termékeit szigorúan a nemzetközi GMP standard szabályainak megfelelően állítják elő, valamennyi termék bizonyítvánnyal és regisztrációval van ellátva a világ azon országaiban, amelyekben a Társaság hivatalos tevékenységet folytat. "Vision International People Group" minőségi emblémájával ellátott termékek az értékesítés közvetlen módszervével mozognak a piacon, a független disztribútorok hálózatán keresztül. Ez a terjesztési módszer Net Work Marketing - a Hálózati Marketing.
A hálózati marketing társadalmi és piaci befolyása ma sokkal többet jelent az egyszerű fogyasztói igények kielégítésénél. Jelenleg ez egy érdekes alternatíva, vagy a hagyományos szakmai tradíció nagyszerű kiegészítése, és a termékek, illetve szolgáltatások hatékony terjesztésének módja, - amelyet egyre gyakrabban vesznek át lineáris társaságok is -, akik arra törekszenek, hogy a piacon vezető szerephez jussanak.
A Társaság filozófiája
WHO filozófia: az ember tudatosan felismert választása,
mely az egészséges életmód és
a teljes egészség mellett szól.
A Vision korporatív filozófiája a Whole Health Option, (Teljes Egészség Lehetősége) vagyis WHO. A filozófia központjában az áll, hogy az ember egészsége a legfontosabb érték, és az egészség az ember fizikai, szellemi és társadalmi életminőségének harmóniájával egyenlő.
Azok a feltételek, amelyek között egy modern ember kénytelen élni, gyakran bizonyulnak veszélyesnek az egészségünkre. Leggyakrabban nem is tudjuk megváltoztatni azokat. Azonban sok tényező rajtunk is múlik. Például az étrendünk, az alvási szokásunk, társadalmi életünk és egyéb. Mindezek egyéni választásunk eredményei, melyeket lehetőségeinkhez mérünk, értékrendünk és szokásaink szerint, melyek általában életstílusunkat alkotják.
A "Teljes Egészség Lehetősége" filozófia választása az ember személyes választása. Azonban ezt a választást nem egyszerű egyedül meghozni - a hasonló gondolkodású közösség segítsége nélkülözhetetlen, mert gyakran kénytelenek vagyunk saját életstílusunkat egészségtelen információáradatban kialakítani, például erőteljes nyomás nehezedik ránk a cigaretta, alkohol, gyors ételek és egyéb "egészségtelen árucikkek" propagálása által. A "reklám-áradat"-nak ellenállni csak a hasonló gondolkodásúak támogatásával lehetséges, akik már megtették tudatos választásukat az egészség felé.
Ma világszerte emberek ezrei hálásak a Vision disztribútoroknak a WHO filozófia követőinek, azért, hogy segítettek a megfelelő lehetőség választásában. Ez által "a teljes egészség választói" közösségének megteremtésével a Társaság jelképes "világítótornyot" alkotott, mely a fényével segít orientálódni a Társaság minden józan gondolkodású követőinek.
A termékekért az Akropharma gyógyszeralapanyag gyár gyógynövény szekciója, a Nutripharma felel.
A kozmetikáért a Fareva francia kozmetikai gyár.
A gazdasági oldal ellenőrizhető a www.cse.com.cy, illetve a www.vipgpl.com oldalakon. Sem a gyártó, sem a technológia nem titkos, bárki számára szabadon ellenőrizhető www.vipgroup.net